درس اول Clone CD

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

ساخت ایمیج
ابتدا نرم افزار Clone CD را اجرا کنید و بعد روی آیکن کلیک کنید بعد پنجره ای ظاهر می شود که در اینجا اگر سی دی درون سی دی رام نبود در یک فضای خالی کلیک راست کنید و گزینه ی Eject را بزنید بعد سی دی را گذاشته و سی دی رام را به داخل ببرید و اگر خواستید که Clone از تلاش برای پیدا کردن CD Recorder باز ایستد کلیک راست کرده و گزینه Close Try را بزنید، حالا نام سی دی رام خود را برگزینید و کلید Next را بزنید و در این پنجره بسته به نوع نیاز یکی از گزینه ها را که در تصویر زیر می بینید، انتخاب کنید. بعد از اینکه گزینه مورد نظر خود را انتخاب کردید، گزینه ی Ok را بزنید.







رایت سی دس از روی ایمیج
نرم افزار Clone را اجرا کنید سپس روی آیکن
کلیک کنید، در پنجره ی باز شده توسط دکمه Browse به مکان فایل ایمیج مورد نظر رفته و آنرا انتخاب کنید و اگر شما در این پنجره چک باکس گزینه Delete after successful write را فعال کنید. بعد از رایت شدن سی دی فایل ایمیج شما پاک خواهد شد و بعد از این دکمه OK را بفشارید تا ایمیج بر روی سی دی شما ریخته شود.

کپی کردن سی دی

ابتدا یک سی دی خام در سی دی رایتر و سی دی مورد نظر را در سی دی رام قرار دهید بعد Clone را اجرا کرده و آیکن
را بزنید، بعد نام سی دی رام یا رادیو خواننده خود را انتخاب کرده و کلید OK را بزنید تا Clone شروع به کپی کردن سی دی پر بر روی سی دی خام کند.

پاک کردن سی دی
برای پاک کردن سی دی ها ابتدا باید نکته ای را مد نظر داشت، آن هم این است که سی دی شما باید حتما خاصیت RE WRITE یا رایت دوباره را داشته باشد
برای این کار بعد از اجرای نرم افزار Clone روی آیکن
کلیک کنید در مرحله بعد روی نام سی دی رایتر خود کلیک کرده و گزینه ی Next را بزنید و در پنجره ظاهر شده اگر چک باکس گزینه Fast erase را فعال کنید سی دی شما خیلی سریعتر از حالت نرمال (2 دقیقه) پاک خواهد شد اما فقط محتویات سطح دیسک پاک خواهد شد ، و برای کامل پاک کردن از گزینه Full erase استفاده کنید.

بررسی منوها


منوی File:
 


همانطور که در تصویر مشاهده می کنید گزینه های منوی فایل همان آیکن های نرم افزار
Clone می باشند و همان کار را انجام می دهند که کلیدهای میانبر هر کدام در جلویش نوشته شده است، به جز گزینه ی آخر که برای خروج از برنامه است.


منوی Tools:


 




گزینه Log :
این گزینه بطور کلی اطلاعات جزئی همه ی اعمال Clone را نشان می دهد که از منوی Tools قابل دسترسی است و یا می توان از کلید میانبر L استفاده کرد ، همانطور که مشاهده می کنید این پنجره دارای سه منو است:






منوی File (پنجره Log)
منوی File برای باز کردن، ذخیره کردن و پاک کردن فهرست اطلاعات یا همان Log می باشد.




منوی Settings دارای 2 گزینه است که گزینه اول برای فعال کردن Log است و گزینه دوم نیز نوار اسکرول خودکار را فعال می کند به این معنی که وقتی اطلاعات در پنجره جا نگیرد بطور خودکار اسکرول یا همان نوار کنار پنجره ظاهر می شود. منوی آخر هم برای راهنمایی است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: درس اول Clone CD ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, | 8:46 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon