فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بيوگرافي بروس ويليس

بروس ويليس

فرزند بزرگ خانواده ارتشي بروس در يك پايگاه آمريكا در آيدار ابراشتين آلمان در مارس سال 1955 بعد از اين كه پدرش ارتش را در سال 1957 ترك كرد آنها به نيوجرسي آمريكا رفتند بروس در مدرسه بسيار فعال بود و همچنين در چندين برنامه دراماتيك ظاهر شد.

او تصميم نداشت كه بعد از دبيرستان مستقيماً به دانشگاه برود و يك كار رانندگي پيدا كرد اما بعد از اتفاقي كه براي يكي از هم قطارانش افتاد اين كار را رها كرد و مدتي در بارهاي محلي سرگردان بود علاقه بروس به موسيقي افزايش يافته بود همچنين در يك گروه به نام «لوز گوز» شروع به زدن ساز دهني كرد.

بروس مطالعاتش را در زمينه تئاتر ادامه داد و دوره هايي را در زمينه درام در كالج مونتكلر آغاز كرد بروس براي چند تست بازيگري به نيويورك نامه هايي فرستاد او بالاخره به منهتن رفت و يك آپارتمان كوچك اجاره كرد.

بروس براي تأمين مخارج زندگي در رستوران مركزي شروع به كار كرد در سال 1984 يك نقش مهمان در فيلم صداي ميامي بازي كرد كه نقش يك قاچاقچي اسلحه را بازي مي كرد.

بعد از يك موفقيت در يك شو بروس براي اولين بار در روزنامه ها مطرح شد. سال 1987 هم يك سال خوب و هم يك سال بد براي بروس بود او با دمي مور هنر پيشه زن در لاس وگاس ازدواج كرد و يك كار ضعيف در فيلم «Back Edwards Blin Date» ارائه داد اما  در سال 1988 وقتي كه در فيلم «جان سخت» در نقش «مك كلين» يك پليس بي باك بازي كرد منتقدين را ساكت كرد.

تا سال 1990 در فيلم جالب توجهي بازي نكرد تا اين كه دوباره در فيلم « سخت جان 2 » به سمت بچه هاي بد شليك كرد بروس در نقشهاي استالونه اي و شواتزنگري گير كرده بود او سعي كرد قالبي را كه ...............


موضوعات مرتبط: درس بیست و ششمین بيوگرافي بروس ويليس ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 29 تير 1393برچسب:, | 7:52 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

رابرت دنيرو

رابرت دنيرو

Robert De Niro

كساني كه او را مي شناسند عاشق بازيش هستند و فيلمهايش را از دست نمي دهند. بازي او هنرپيشگي را به معناي واقعي تعريف مي كند. او يك احساس هنرمندانه در فيلمهايش تزريق مي كند. به طوريكه در موقع تماشاي فيلم خود را دقيقاً به جاي شخصيت فيلم مي پنداريد.

داري با من صحبت مي كني؟ داري با من صحبت مي كني؟ ( Are you talking to me ) از نقشهايش در پدر خوانده 2 تا Good fellas ، گاو خشمگين، بيداري و اسكارهايي كه گرفته است. او يكي از بهترين هنرپيشه هاي آمريكاست و همتراز آلپاچينو رده  بندي مي شود بعضي مواقع با نام كاراكترهايي كه در نقش آنها بازي مي كند او را مي شناسند ( با همه معروفيتي كه دارد ) مثلاً ويتو در «پدر خوانده 2» يا آل كاپون در «غير قابل لمس» يا جيك لاموتا در «گاو خشمگين».

از او نقل قول مي كنند كه گفته است كه من دوست ندارم فيلمهاي خودم را نگاه كنم و در زمان تماشاي آنها به خواب مي روم.

 

 

 

رابرت دنيرو

رابرت دنيرو

 

 

 

Robert De Niro Jr در نيويورك در هفدهم آگوست 1943 ميلادي در يك خانواده هنرمند بدنيا آمد. پدرش يك اكسپرسيونيست واقعي اهل روستاي گرينويچ بود در حاليكه مادرش ويرجينيا آدميرال يك نقاش بود در كودكي دنيرو بخاطر صورت رنگ پريده و سفيد پوستش به «Bobby Milk» معروف شده بود او در بچگي خجالتي تر از آن بود كه با كودكان محله ايتاليايي خود همبازي شود و خواندن رمان را ترجيح مي داد.

 

اولين نقشش روي صحنه در سن 10 سالگي در نقش يك شير ترسو در «جادوگرشهر از» بود. دنيرو بيشتر نوجواني خود را با بچه ها و گروه هاي  خياباني محله شان گذراند و اين تجربه در آينده در ايفاي نقشهاي طبيعي و فعال در اين زمينه به او بسيار كمك كرد. دنيرو زير دست افراد مشهوري چون ............................

 

 

 


موضوعات مرتبط: بیست و پنجمین هنر پیشه سینما رابرت دنيرو ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 29 تير 1393برچسب:, | 7:48 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

آلپاچينو

 

آلپاچينو

متولد:25 آوريل 1940

هنگامي كه آلپاچينو با فيلم قهوه چيني به بيست و پنجمين فستيوال بين المللي فيلم تورنتو وارد شد، حضورش همگان را شگفت زده نمود. او به اتفاق روبرت دنيرو به عنوان خدايان بازيگري شور و هيجان بزرگي در فستيوال به راه انداختند كه تا آن روز بي سابقه بود.

آلپاچينو كه تنها فرزند "سالواتوره" و "رز پاچينو" بود در بيست و پنجم آوريل 1940 در ايتاليا به دنيا آمد و هنگامي كه تنها دو سال بيشتر نداشت پدر و مادرش از يكديگر جدا شدند و از آن پس او با مادرش زندگي مي كرد.

از همان دوران كودكي به لحاظ اين كه مادرش يك هنرپيشه بود با دنياي بازيگري آشنا شد و شخصيتش به عنوان يك بازيگر در فيلمهايي كه با مادرش بازي مي كرد، شكل گرفت.

او تحصيلش را از مدرسه ابتدايي بازيگري آغاز نمود و در 14 سالگي وارد مدرسه عالي بازيگري شد. اما نتوانست هيج كدام از كلاسهاي آكادميك را به پايان رساند و در نهايت از آنجا اخراج شد.

از آن پس او به شغلهاي مختلفي دست زد تا توانست با سرمايه اي كه از اين كارها به دست آورده بود در استوديوي هنري "هربرت بركوف" ثبت نام نمايد. او در آن جا زير نظر "چارل لاتون" آموزش ديد و با سعي و كوشش فراوان توانست در سال 1966 جايگاهي براي خود در ميان بازيگران باز نمايد. او به عنوان نقش مقابل "جيمز ارل جونز" در تئاتر "خزشهاي صلح" اولين كار هنري خود را آغاز نمود و بعد از آن به خاطر نقش "مورفي" در "سرخپوستها برانكس را مي خواهند" موفق به دريافت جايزه ويژه گرديد.

او در فصل 68-67 به عنوان بهترين بازيگر تئاتر جامعه برادوي انتخاب شد. چند سال بعد او توانست با بازي در "ببر كراوات مي زند" كه 39 بار به اجرا درآمد ..................

 


موضوعات مرتبط: بیست و چهارمین هنر پیشه سینما آلپاچينو ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 29 تير 1393برچسب:, | 7:44 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

نگاهي به فيلم چيزهاي خيلي كثيف

فيلم dirty pretty things يا چيزهاي خيلي كثيف فيلمي ساده و تأثيرگذار است، كه داستان آن به قلم آقاي استيونايت مي باشد او بيشتر كارهاي تلويزيوني را در كارنامه خود به يدك مي كشيد. و اين فيلم اولين كار سينمايي او محسوب مي شود. استيونايت فيلم نامه نويس به همراه آقاي استفان فيرر كارگردان اين اثر دنياي تازه اي را به ما نشان مي دهند، كه در آن چيزهاي كثيفي كه در پشت يك جامعه مدني مدرن وجود دارند به گونه اي تأثيرگذار به تصوير كشيده شده است. آدمهايي در اين فيلم معرفي مي شوند كه در دنياي واقعي يا ديده نمي شوند و يا به آنها بي توجهي مي شود. فيلم روي افرادي تمركز مي كند كه به گردش چرخ اقتصاد جامعه كمك مي كنند اما خود از آن بي بهره اند كارگراني با حداقل دستمزد سخت كار مي كنند بدون اينكه بيمه شوند و حتي آينده اي داشته باشند. و در نهايت يا از بين مي روند يا با صدمات جدي روحي و رواني مواجه مي شوند. و حتي مورد سوء استفاده كارفرمايان يا سودجويان قرار مي گيرند. اين فيلم داستان مهاجران غيرقانوني است كه براي داشتن يك زندگي بهتر ترك ديار مي كنند و به شهرهاي بزرگ و كشورهاي ديگر مي آيند. و بر خلاف انتظارشان مجبور به قبول خيلي از مسائل مي شوند تا فقط زنده بمانند. بعضي از آنها چنان مستأصل مي شوند كه به دام سودجوياني مانند سينيور خوئان مي افتند سرجيولوپز با بازي فوق العاده خود اين نقش را به تصوير مي كشد. سينيور خوئان يك قاچاقچي اعضاي بدن انسان است در صحنه اي از فيلم كه اكو و شناي وجوليت زن خياباني براي تحويل كليد با خريدار مواجه شدند خريدار به آنها مي گويد شما كه هستيد من تا حالا شما را نديده ام. اكو در جواب مي گويد ما همان كساني هستيم كه تاكسي مي رانيم و خانه هايتان را تميز مي كنيم. البته قبلاً ديده شده كه اين افراد با ارتباطات پنهاني كه با هم دارند هسته هاي قدرتمندي را تشكيل داده اند و دست به اعمال خلافي هم زده اند كه البته اين موضوع عموميت ندارد. و درصد كمي از آنها را شامل مي شود و بايد در نظر داشت كه آنها هم معلول عللي چون محروميت، فقر، بي توجهي، تخريب غرور و شخصيتشان توسط كارفرمايان و تبعيض هستند.

اين داستان در لندن اتفاق مي افتد و البته در هر شهر بزرگ مهاجرپذيري مي تواند اتفاق بيفتد. آقاي استيونايت و استفان فييرر آدمهايي با عقيده افكار و دنياي متفاوتي را خلق كرده اند. همانند انسانهايي كه در جامعه مشاهده مي كنيد هر كدام از آنها از شهرها و كشورهاي مختلف با سنن و آداب متفاوت هستند. شناي كه نقش آن را  آدري توتو بازي مي كند يك زن مسلمان اهل كشور تركيه است. كه غيرقانوني به انگليس مهاجرت كرده و اعتقادات خود را دارد در صحنه اي از فيلم مشخص است كه چون او گوشت خوك نمي خورد اكو براي او با گوشت بره غذا درست مي كند. و حتي در يك زمان با هم در خانه نمي مانند چون نا محرم هستند. او كشورش را ترك كرد چون نمي خواست مانند مادرش زندگي كند. اما روياي او سرابي بيش نيست. همانطور كه در فيلم ديده مي شود او از ترس مأموران مهاجرت و ترس از مورد تجاوز قرار گرفتن در زندان مجبور به انجام كارهاي غيراخلاقي بر خلاف عقايدش مي شود. به قول اكو دوست نيجريه اي او در اينجا فقط بقا مهم است. منتقدان اين فيلم را متعلق به اكو پزشك نيجريه اي كه هميشه از صحبت در مورد گذشته اش طفره مي رفت مي دانند. او  مردي مهربان و انسان دوست است كه براي پيدا كردن معماي قلب انسان پيدا شده در دستشويي و كمك به مردي كه به درستي جراحي نشده است درگير ماجراي كثيفي مي شود و خودش را براي نجات شناي به دردسر مي اندازد.

كارگردان در اين فيلم سعي كرده با استفاده از رنگ هاي غني و اشباع تأثيرگذاري آن را بيشتر كند. و تمامي اتفاقات را اغراق آميزتر به تصوير بكشد. او از هواي ابري لندن هم استفاده كرده و در اين فيلم روزي آفتابي ديده نمي شود. آقاي استفان فيرر معمولاً در فيلمهاي خود به موضوعات عشقي  مي پردازد. اين فيلم هم بي تأثير از اين قاعده نبوده است و عشق ظريفي را به تصوير مي كشد. به طوريكه طرفين اين عشق از فرهنگها و دنياهاي ديگري هستند قهرمانان اين داستان عاشق يكديگر بودند ولي هرگز آن را بيان نكردند يكي از ديالوگهاي زيباي فيلم وقتي است كه دوست چيني اكو به او مي گويد هيچ چيز در اين دنيا خطرناك تر از يك آدم با شرافت نيست.


موضوعات مرتبط: نگاهي به فيلم چيزهاي خيلي كثيف ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, | 11:32 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

88 دقيقه

فيلم "88 دقیقه" اولين بار در تاريخ 2008/4/18 اكران شد و محصول شركت Sony Pictures مي باشد.

اين فيلم نسبتاً پر گفتگو، هيجان انگيز و معماگونه است و آلپاچينو هنرمند توانمند سينما در آن نقش محوري بازي مي كند. او در نقش يك پليس و استاد روانشناسي در دانشكده پليس به ايفاي نقش مي پردازد وي نامه اي تهديدآميز دريافت مي كند مبني بر اين كه فقط  88 دقيقه تا مرگ فاصله دارد بنابراين استاد بزرگ روانشناسي و جرم شناس، به يك دوئل دعوت مي شود تا در اين مدت كم، طرف مقابل را پيدا كند و جان خود را نجات دهد. ناگهان دنياي اطراف او عوض مي شود هر كسي كه با او ارتباط دارد اكنون يك مظنون است در حالي كه ثانيه ها مي گذرند و  او در حال كار بر روي پرونده يك قاتل سريالي است كه مرتب به تعداد قربانيانش اضافه مي شود و ادامه ماجرا ...

بايد گفت كارگردان، آقاي جان آونت (Jon Avnet) در اين فيلم توانسته است بدون جاذبه هاي اكشن همراه با جلوه هاي ويژه فراوان كه امروزه در فيلم هاي هاليودي بسيار مشاهده مي شود مخاطب را پاي فيلم خود ميخكوب كند و نسبتاً خوب عمل كرده است. البته در اين فيلم به اندازه كافي صحنه هاي خشن مانند تيراندازي، پرت شدن از بلندي، خون، افراد شكنجه شده و ... ديده مي شود. جالب است بدانيد در يك نظرسنجي مشخص شد جوانان و نوجوانان بيش از ديگران از اين فيلم استقبال كرده اند.

در اين فيلم ناپايداري موفقيت و شهرت به تصوير كشيده مي شود. جك گرم كه يك پليس سرشناس است، همه او را يك قهرمان مي دانند و زيرك ترين جنايتكاران از دست او نمي توانند فرار كنند به ناگهان در شرايطي قرار مي گيرد كه نه تنها خود متهم به قتل و روابط نامشروع مي شود بلكه تهديد به مرگ هم مي شود. شايد بتوان جك را نسخه آمريكايي شرلوك هلمز دانست با اين تفاوت كه مانند اكثر فيلم هاي آمريكايي جك به جاي اين كه يك كارگاه خصوصي نابغه باشد، يك پليس نابغه است و البته تحصيل كرده تر و كمي بي بند و بارتر از هلمز.

به هر حال ديدن اين فيلم خالي از لطف نيست به خصوص براي افرادي كه علاقمند به فيلم هاي جنايي و پليسي هستند البته اگر به زبان انگليسي مسلط نيستيد بهتر است نسخه زيرنويس فارسي آن را ببينيد تا بتوانيد تئوري هاي مختلفي كه از ذهن جك عبور و با خود مرور مي كند دنبال كنيد.

 


موضوعات مرتبط: فیلم 88 ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, | 11:17 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

آشنايي مختصر با لئوناردو دي كاپريو      

لئوناردو كه مادري آلماني الاصل داشت، در 11 نوامبر سال 1974 ميلادي به دنيا آمد. نام او را مادرش لئوناردو ويلهم دي كاپريو نهاد. جالب است كه مي گويند علت آن برخورد تأثير گذار مادر دي كاپريو با يكي از تابلوهاي داوينچي قبل از تولدش بوده است و به اين ترتيب نام فرزند خود را لئوناردو مي گذارد. البته پدر او اصليت ايتاليايي- آلماني داشت، كه به فروشندگي كتاب هاي كميك اشتغال داشت. لئوناردو در اكوپارك لوس آنجلس به دنيا آمد محله اي كه مواد مخدر در آن به فراواني در دسترس بود. دي كاپريو در سن 5 سالگي در يك برنامه تلويزيوني كه به آن علاقه فراوان داشت حضور يافت ولي به علت رفتار بد نزديك بود او را از آنجا بيرون كنند. در سن 10 سالگي وكيلش به او پيشنهاد كرد نامش را تغيير دهد و نامي كه براي آمريكاييها دوستانه تر باشد انتخاب كند كه البته لازم به گفتن نيست كه لئوناردو قبول نكرد. او در سال 1991 در فيلم Critters3 بازي كرد و نقش يك پسر بي خانمان را در فيلم Growing Pains بازي كرد ولي اولين كاري كه او را مطرح كرد ايفاي نقش در كنار هنر پيشه بزرگ سينما رابرت دنيرو در فيلمي به نام «زندگي اين پسر» بود. او اولين جايزه Academy Award و نامزدي جايزه Golden Globe را به خاطر بازي در نقش مشكل آدني در فيلم What,s Eating Gilbert Grape (محصول سال 1993) بدست آورد. لئوناردو در سال 1995 براي بازي در فيلم بتمن براي هميشه تست شد ولي مورد قبول كارگردان قرار نگرفت. دي كاپريو در سال 1997 با بازي در فيلم تايتانيك يكي از به ياد ماندني ترين و موفق ترين فيلم هاي تاريخ سينما نام خود را جاودانه كرد. او در اين فيلم با كيت وينسلت همبازي بود كه با يكديگر رابطه دوستانه خوبي دارند. در سال 1997 و 1998 بوسيله خوانندگان مجلات به عنوان يكي از 50 هنرپيشه زيباي جهان انتخاب شد.

از ديگر فيلمهاي او مي توان به

مردي با ماسك آهني محصول 1998

ساحل محصول 2000  در اين فيلم اولين دستمزد 20 ميليون دلاري خود را دريافت كرد.

اگه مي توني منو بگير ..........


موضوعات مرتبط: بیست و سه مین هنر پیشه سینما مختصر با لئوناردو دي كاپريو ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, | 11:14 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

آشنايي با استيون سگال

او متولد 10 آوريل سال 1951 ميلادي است و در لنسينگ واقع در ايالت ميشيگان آمريكا ديده به اين جهان گشود. اين هنرپيشه بلند بالاي آمريكايي را با القاب مختلف مي شناسند كه از آن جمله مي توان به بزرگترين، لرد استيون و استاد آيكيدو اشاره كرد. استيون 193 سانتي متر قد دارد كه براي يك هنرپيشه رزمي كار مزيت  بزرگي به شمار مي رود. برخي سبك لباس پوشيدن و ظاهر او را كمي پسرانه مي دانند. او از سن 7 سالگي زير نظر استاد بزرگ كاراته «فرنيو درنوا» مشغول به  آموزش شد. و در دهه 1960 زير نظر «هري اشيزاكا» به افزايش مهارت خود اقدام كرد. و اولين دان خود را در سال 1974 دريافت كرد. سپس به ژاپن رفت تا توانايي هاي خود را در هنر هاي رزمي كامل كند. استيون سالها در ژاپن زحمت كشيد و دان هفت هنر هاي رزمي ژاپني را دريافت كرد. كه به آن آيكيدو مي گويند. پس از آن به لس آنجلس بازگشت در آنجا افراد متمول را آموزش مي داد. و اينجا بود كه مورد توجه «مايل اويتز» ورشكسته هاليوود قرار گرفت.

اويتز ارزش ستارگاني در موقعيت سگال را  مي دانست. و از آنها سود فراوان برده بود. بدين وسيله استيون سگال به دنياي سينما راه پيدا كرد. يكي از فيلم هايي كه استيون را تبديل به ستاره كرد فيلم اكشن بالاتر از قانون محصول 1988 بود. پس از آن در يك فيلم هيجاني به نام Hard to kill محصول 1990 ايفاي نقش كرد. در اين فيلم او نقش پليسي را بازي مي كند كه از كما نجات يافته و اقدام به گرفتن انتقام مي كند. همچنين در اين فيلم همسر استيون خانم Kelly Le Brook حضور داشت. خانم بروك و استيون از سال 1987 تا 1996 با يكديگر زندگي كردند. كه حاصل زندگي مشترك آنها سه فرزند بود. در سال 1991 او باز هم در يك فيلم خشن به نام Out Of Justice بازي كرد. در اين دوره استيون سگال يك نام شناخته شده بود. فيلم بعدي او با نام ...........


موضوعات مرتبط: بیست و دومین هنر پیشه سینما استيون سگال ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, | 11:8 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

آشنايي با كوئنتين تارانتينو

تارانتينو به عنوان كارگردان، نمايشنامه نويس، هنر پيشه و تهيه كننده شايد يكي از برجسته ترين و به ياد ماندني ترين استعداد هايي بود كه در اوايل دهه نود ميلادي در صنعت سينما پديدار شد. بر خلاف نسل قبلي فيلم سازان آمريكايي، تارانتينو هنر خود را با تجربه و كار بدست آورده بود و تحصيلات دانشگاهي خاصي در اين زمينه نداشت. شايد به همين دليل بود كه توانست سبك جديد و مستقلي را در صنعت سينما ايجاد كند. فيلم هاي او تريلر هاي (فيلم هاي هيجاني ) بودند كه هوش و ذكاوت خاصي در آنها به كار رفته بود. و مكالمات منحصر به فرد در آنها خود نمايي مي كرد. و البته خشونت هم جزء جدايي ناپذير از اين فيلم ها بود.

تارانتينو در ابتدا كار خود را با هنرپيشگي آغاز كرد كه نقش هاي كوچكي بودند. او مدتي در آرشيو فيلم ساحل منهتن (واقع در ايالت كاليفرنيا ) كار مي كرد و در همين زمان دوره هاي آموزشي را هم در زمينه سينما گذراند.

در مدتي كه او در سواحل منهتن كار مي كرد شروع به نوشتن يك فيلمنامه به نام ‏True Romance كرد. و آن را در سال 1987 تكميل كرد. تارانتينو به همراه همكار خود راجر آوري ( كه او هم در آينده كارگردان شد) به دنبال سرمايه گذار مي گشتند، تا فيلمنامه را تبديل به فيلم كنند. بعد از سال ها چانه زني و جواب رد شنيدن او تصميم گرفت فيلمنامه خود يا همان True Romance را بفروشد. True Romance بعد از چند بار دست به دست گشتن به دست كارگردان معروف توني اسكات افتاد. در مدتي كه تارانتينو به دنبال سرمايه گذار مي گشت فيلمنامه Natural Born Killers را نوشت. او بار ديگر توانايي رفتن به دنبال سرمايه گذار را نداشت و فيلمنامه را به شريكش رند واسلر داد. سپس پولي را كه از فيلمنامه True Romance بدست آورده بود براي هزينه هاي پيش توليد Reservoir Dog (فيلمي درباره يك دزدي نا موفق ) خرج كرد. بعد از اينكه هاروي كيتل حاضر شد در اين فيلم بازي كند شركت Live Entertainment سرمايه گذاري روي اين فيلم را قبول كرد. اين فيلم در فستيوال ساندنس سال 1992 ميلادي بر سر زبان ها افتاد. در حاليكه طرفداران و منتقدين زيادي از تارانتينو تمجيد كردند ولي افراد زيادي هم بر عليه او قلم زدند. در سال 1993 تارانتينو فيلمنامه بعدي خود را به نام  Pulp Fiction (داستان هاي عامه پسند) نوشت و آن را كارگرداني كرد. اين فيلم سير داستاني سه جنايت در هم تنيده را بيان مي كرد. و فيلم پر هزينه True Romance توني اسكات هم در همان سال اكران شد.

در سال 1994 تارانتينو از يك چهره تازه كار به فردي مشهور تبديل شده بود. فيلم Pulp Fiction جايزه ‍Plame d'Or را در فستيوال فيلم كينس بدست آورد. و در آن زمان  تارانتينو مورد توجه مطبوعات قرار گرفت. قبل از نمايش فيلم در ماه اكتبر اليور استون نسخه اي از Natural Born Killers را روانه سينماها كرد كه بسيار مورد توجه قرار گرفت. تارانتينو مدتي از سينما فاصله گرفت تا بتواند روي فيلمنامه بعدي خود تمركز كند. فيلم Pulp Fiction برايش 8 ميليون دلار درآمد داشت. اين فيلم در نهايت 100 ميليون دلار درآمد داشت. و در بسياري از شهر هاي آمريكا در صدر جدول فروش بود. Pulp Fiction نامزد دريافت ششمين Academy Awards شد كه شامل بهترين تصوير سازي، بهترين كارگرداني،  بهترين فيلمنامه ( براي تارانتينو و اوري )، بهترين هنرپيشه (جان تراولتا)، بهترين بازيگر مرد نقش دوم (ساموئل ال جكسون) و بهترين نقش دوم زن (اما ترومن) مي شد.

بعد از اين موفقيت تارانتينو در برنامه ها و مصاحبه هاي مختلف تلوزيوني دعوت مي شد و در صدر توجهات قرار داشت. در اوايل سال 1995 ميلادي تارانتينو يك قسمت از  Four Rooms را كارگرداني كرد.

تارانتينو در نيمه بعدي دهه 90 نقش چند چهره اي خود را به عنوان هنرپيشه، كارگردان، نويسنده فيلمنامه و تهيه كننده ادامه داد. در سال 1996 براي فيلم جرج كلوني به نام From Dusk Till Down فيلم نامه ..............


موضوعات مرتبط: بیست و یک بیوگرافی هنر پیشنه سینما كوئنتين تارانتينو ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, | 10:59 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

 آشنايي با جنيفر كانلي

 

جنيفر كانلي هنرپيشه اسكاري هاليوود

جنيفر كانلي در وود استاك نيويورك در تاريخ 12 دسامبر 1970 ميلادي به دنيا آمد.  او يكي از هنرپشه هاي قدرتمند هاليوود است. مادرش لين كانلي فروشنده عتيقه جات و پدرش جرارد كانلي يك توليد كننده پوشاك بود. يكي از سازندگان آگهي هاي بازرگاني از دوستان نزديك پدرش بود. وقتي جنيفر 10 ساله بود. اين دوست خانوادگي به والدين جنيفر توصيه كرد او را براي تست بازي در آگهي هاي بازرگاني بياورند. خيلي زود جنيفر در تبليغات مجله ها و روزنامه ها ظاهر شد و پس از آن در چند آگهي بازرگاني تلوزيوني شركت كرد. حضور جنيفر در اين كار هاي تبليغاتي باعث معرفي او به كارگردان بزرگ فيلم هاي وسترن "سر جيو لئونه‌‌" براي حضور در فيلم "روزي روزگاري در آمريكا" شد. اين فيلم .................


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:, | 9:11 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

کریستین استوارت

هنرپيشه آمريكايي كريستين استوارت

کریستین استوارت بازیگر آمریکایی متولد 9 آوریل 1990 است. او شهرتش را به خاطر ایفای نقش بلا سوان در فیلم گرگ و میش و فیلم ماه نو دارد و این کار را در Eclipse تکرار کرد. او همچنین در فیلم های اتاق وحشت، زاتورا، سرزمین زنان، طبیعت وحشی و The Messengers نقش آفرینی کرده است.

 

هنرپیشگی

او حرفه ی بازیگری را در سن هشت سالگی پس از آنکه نماینده ای اجرای او را در نمایش روز کریسمس مدرسه ی ابتدایی دید، آغاز کرد. اولین نقش او بخشی بی کلام در فیلم سال سیزدم بود. نقش بعدی او در فیلم The Flintstones in Viva Rock Vegas دختری بود که حلقه ای را پرتاب می کرد. متعاقبا در فیلم مستقل The Safety of Objects در نقش دختر پسروار یک مادر تنها که نقشش را پاتریسیا کلارکسون بازی می کرد، ظاهر شد. او نقش اصلی فیلم هالییوودی اتاق وحشت را که دختری عبوس و مبتلا به دیابت از مادری طلاق گرفته( جودی فاستر) بود، بازی کرد. این فیلم نظرات مثبتی را درپی داشت و استوارت به خاطر اجرایش توجه مثبت همگان را جلب کرد.

هنرپيشه آمريكايي كريستين استوارت

بعد از موفقیت فیلم اتاق وحشت او در یک فیلم ترسناک دیگر به نام Cold Creek Manor بازی کرد ، او نقش دختر دنیس کوید و شارون استون را به عهده داشت ، اما این فیلم عملا فروش خوبي نداشت.

اولین نقش اول او در اکشن کمدی Catch That Kid در .......................


موضوعات مرتبط: نوزدهمین بیوگرافی هنر پیشه سینما کریستین استوارت ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:, | 8:42 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

بیوگرافی ماریون کوتیلارد

ماریون کوتیلارد متولد 30 سپتامبر 1975 بازیگر فرانسوی برنده ی جایزه ی اسکار است. او به همراه جولیت بینوچه، کاترین دینیو، سوفی مارکو، آدری تاتو و اوا گرین، یکی از پرافتخارترین بازیگران فرانسوی در جهان است.

ماريون كوتيلارد

پدرش ژان کلود کوتیلارد کارگردان سابق  تئاترو مادرش نيسما يك بازیگر بود. ماريون بازیگری را در اوایل دهه 90 در یکی از نمایش های پدرش آغاز کرد. لوک بسون او را برای نقش لیلی در فیلم پرفروش تاکسی (1998) انتخاب کرد که اولین نقش مهم سینمایی او بود. این فیلم به خاطر موفقیتش دو دنباله هم داشت که او به خاطر ایفای نقش لیلی در دوتای آنها مورد تحسین قرار گرفت. او با ایفای خوب نقش هایش در Les jolies choses محصول 2001  و Lisa محصول 2001 و Une affaire privée نظر مثبت منتقدین را جلب کرد.

سال 2003 نقطه عطفی برای کوتیلارد بود؛ او به همرام گیلام کانه در کمدی Love me if you dare) Jeux d'enfants) به کارگردانی یان ساموئل بازی کرد ................


موضوعات مرتبط: هجدهمین بیوگرافی هنر پیشه سینما ماریون کوتیلارد ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:, | 8:28 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

فارست ویتاکر

فارست ويتاكر هنرپيشه آمريكايي

فارست ویتاکر متولد 15 جولای سال 1961، بازیگر، تهیه کننده و کارگردان آمریکاییست. او برای ایفای نقش دیکتاتور اوگاندایی ایدی آمین در فیلم آخرین پادشاه اسکاتلند، در سال 2006 جایزه اسکار را دریافت کرد. او همچنین یک جایزه ی گلدن گلوب و بافتا را از آن خود کرده است. ویتاکر بعد از سیدنی پویتر،دنزل واشنگنتن و جیمی فاکس، چهارمین آمریکایی-آفریقایی است که جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برده است. او برای کار مطالعه ی متمرکز شخصیت در فیلم هایی مثل پرنده و Ghost Dog: The Way of the Samurai به شهرت رسید. هرچند برای نقش جان کاواناف ( ستوان سابق پلیس لس آنجلس) در مجموعه ی موفق تلویزیونی The Shield ، مجبور شد دوران کودکیش را در جنوب لس آنجلس به تصویر بکشد.

دوران کودکی

ویتاکر در لانگ ویو ایالت تگزاس به دنیا آمد و در سال 1965 به دلیل جو نژادپرستی حاكم خانواده اش به جنوب لس آنجلس نقل مکان کردند، در آن هنگام او 4 ساله بود. پدرش( جی ار ویتاکر) فرزند سر ویتاکر نویسنده و فروشنده ی بیمه بود و مادرش، لارا فرانسیس، یک معلم آموزشی خاص بود که طی بزرگ کردن بچه هایش خود را وقف کالج کرد و دو مدرک دانشگاهی گرفت. ویتاکر همچنین دو برادر کوچکتر به نام های کن و دامون و یک خواهر بزرگتر به نام دبورا دارد.

در دوران نوجوانی در تیم راگبی دبیرستانش عضو بود. در همان زمان اولین نقش بازیگریش را در نمایش نامه ی دیلان توماس(Under Milk Wood) در نقش اصلی ایفا کرد. او دبیرستان را در سال 1979 به پایان رساند.

سپس به دانشکده ی هنرهای زیبای موسیقی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی رفت و در رشته ی اپرا بخش صدای زیر مردانه به تحصیل پرداخت و پس از آن به دانشکده ی هنرهای زیبای درام رفت و در سال 1982 فارغ التحصیل شد.

فیلم ها

ویتاکر پیشینه ی درازی در کار با کارگردانان و بازیگران سطح بالا دارد. اودر اولین نقشش در فیلم Fast Times at Ridgemont High ساخته ی کامرون کرو، يك بازیکن راگبی  بود که به همراه نیکلاس کیج، فب کیت و شان پن به ایفای نقش پرداخت. او در سال 1986 در فیلم رنگ پول مارتین اسکورسيزي به همراه پل نیومن تام کروز و همینطور در فیلم پلاتون الیور استون به بازی پرداخت. سال بعد به همراه رابین ویلیامز در کمدی « صبح بخیر ویتنام» ایفای نقش کرد.

در سال 1988 به همراه ژان کلود ون دام در فیلم Bloodsport بازی کرد و همینطور نقش اصلی فیلم پرنده ی کلینت ایستوود، چارلی پارکر موزیسین را هم بازی کرد. در سال 1999 در فیلم Ghost Dog جیم جارموش بازی کرد.

در سال 2001 نقش کوتاهی در فیلم ........................


موضوعات مرتبط: هفدهمین بیوگرافی هنر پیشه سینما فارست ویتاکر ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, | 9:9 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

بیوگرافی مارک وال برگ

مارك وال برگ هنرپيشه بزرگ هاليوود

مارک رابرت مایکل والبرگ متولد 5 ژوئن 1971، بازیگر، رپر و تهیه کننده ی آمریکایی سینما و تلویزیون است. در کودکی به او مارکی مارک می گفتند و در سال 91 برای اولین اجرای رپش در گروه مارکی مارک و فانکی بانچ به شهرت رسید.

سپس در سال 93 با بازی در فیلم The Substitute اولین حضورش در تلویزیون را تجربه کرد. سال بعد اولین فیلمش را با دنی دیویتو بازی کرد(مرد رنسانس). از آنجاییکه طرفدار بسکتبال بود در سال 95 با بازی در نقش میکی به همراه دیکاپریو در فیلم خاطرات بسکتبال که برگرفته از کتابی به همین نام از جیم کرول بود توجه منتقدین را برانگیخت. در سال 96 هم در فیلم ترسناک جیمز فالی «ترس»، بازی درخشانی داشت.

مارك وال برگ هنرپيشه بزرگ هاليوود

او برای بازی های موفقی همچون نقش درک دیگلر در Boogie Nights و Three Kings، The Italian Job ، ThePerfect Storm و Four Brothers تحسین همگان را به خود جلب کرد. بازی خوبش در فیلم I love Huckabees به عنوان بهترین نقش مکمل نظرسنجی منتقدین ویلج وویز انتخاب شد. ابتدا او برای نقش لینوس کالدول در فیلم Ocean's Eleven انتخاب شد که بعدها مت دامون آنرا ایفا کرد. ایندو بعدها باهم در فیلم Departed بازی کردند. او همچنین برای نقشی در فیلم کوهستان بروک بک انتخاب شد که قرار بود با یواخین فینیکس همبازی باشد، اما به خاطر صحنه های مبتذل فيلم، آن نقش را نپذیرفت و بعدها جیک گیلن هال آنرا ایفا کرد.

او در درام فوتبال آمریکایی «شکست ناپذیر»، بر اساس داستانی واقعی از بارتندر ایفای نقش کرد. همچنین او تهیه کننده ی سری Entourage شرکت HOB بود که کمی براساس تجربه اش در هالیوود بود. همچنین در سال 2006 در نقش کارآگاه بددهان پلیس ایالت ماساچوست در فیلم ترسناک موفق مارتین اسکورسيزي « The Departed» هم ایفای نقش کرد که به خاطر آن جایزه ی بهترین نقش مکمل منتقدین جامعه ی ملی فیلم را از آن خود کرد و همچنین نامزد جایزه ی اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر مکمل شد.

او تائید کرده که نزدیک به ستاره شدن در دنباله The Departed است که هنوز در مراحل آغازین ساخت قرار دارد. بنا به گزارش ها این دنباله حول گروهبان دوم دیگنام است که والبرگ آنرا ایفا می کند.

مارك وال برگ هنرپيشه بزرگ هاليوود

برای آماده شدن برای نقشش در فیلم تیرانداز او مدت زیادی تمرینات تیراندازی را در موسسه آموزشی فرانت سایت فایرآرمز در نزدیکی پاهرامپ ایالت نوادا انجام داد و در روز اول توانست هدفی در 2000 یاردی را بزند، شاهکاری که مربی او شش ماه طول کشید تا در .......................


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, | 9:5 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

شان پن

تاریخ تولد: 17 آگست 1960 در سانتا مونیکا ی ایالت کالیفرنیا آمریکا

نام کامل: شان جاستین پن

مینی بیوگرافی

بازیگر توانای فیلم های اکشن که طی دوره درخشان بازیگریش هربار بهتر از قبل ظاهر می شود. کسی که رسانه ها بخاطر زندگی شخصی جنجالی و نقطه نظرات سیاسیش توجه ویژه ای به او دارند. شان پن کالیفرنیایی دومین پسر آیلین رایان بازیگر و لئو پن کارگردان و همینطور برادر کریس پن است. او اوایل در نقش جوانان کله شق ظاهر میشد مثل دانشجوی نظامی که علیه بسته شدن دانشگاهش می جنگید در فیلم Taps محصول 1981 و بعد از آن در نقش جف اسپیکولی، موج سوار زبان باز در فیلم «روزهایی هیجانی در بلندی های ریچمونت» .

طرفداران و منتقدین مشتاق استعداد بارز او شده و پس از آن درسال 1985 در تریلر جنگ سرد در کنار تیموتی هاتن در فیلم The falcon and the snowman همچون یک ستاره ظاهر شد و پس از آن به همراه کریستوفر والکن در سال 1986 در فیلم At close range بازی کرد. در همان سال شان جوان به همراه همسر وقت خود مدونا خواننده مشهور در فیلم اندوهناک و دردناک The Shanghai Surprise بازی کرد که از سوی منتقدین مورد حمله قرار گرفت اما شان با بازی فوق العاده در نقش پلیس جوان خشن در فیلم رنگ ها در سال 1988 بازگشت درخشانی داشت و در سال 89 در نقش سرباز بی رحم آمریکایی در ویتنام در فیلم تلفات جنگ، عملکرد خیره کننده ای داشت و همچنین به همراه رابرت دنیرو در فیلم کمدی We're no angels ظاهر شد.

او در فیلم Crlito's Way ، فیلم گانگستری برایان د پالما با ظاهری جدید (موهای مجعد و عینکی با قاب باریک) در نقش دیوید کلینفلد، وکیل فاسد به سادگی درخشید. او سپس در سال 97 در فیلم بازی نقش برادر مایکل داگلاس ثروتمند را بازی کرد.

شان با استعداد در سال 1991 با فیلم عجیب اما جالب The Indian Runner  که درباره ی دو برادر با نظرات کاملا متفاوت درباره ی زندگی بود رو به کارگردانی آورد و در سال 95 .......................


موضوعات مرتبط: پانزدهمین بیوگرافی هنر پیشه سینما آشنايي با شان پن ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, | 8:49 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

بیوگرافی ناتالی پورتمن

تولد: 9 ژوئن 1981 در اورشلیم

نام: ناتالی هرشلگ

نام مستعار: نات

 

قد: 1/60 متر

ناتالی پورتمن تک فرزند پدری پزشک اهل اسرائیل و مادری بازیگر از سین سیناتی اوهایو در 9 ژوئن 1981 در اورشلیم اسرائیل به دنیا آمد. زمانیکه او هنوز بچه بود به واشنگتن دی سی آمدند. بعد از چند مهاجرت دیگر خانواده ی او سرانجام ساکن نیویورک جاییکه او هم اکنون هم در آن زندگی می کند، شدند. او با موفقیت فارغ التحصیل شد و موفقیت هایش باعث شد تا بتواند در دانشگاه هاروارد پذیرفته شود.

ناتالي پورتمن

زمانیکه 11 سال داشت در یک پیتزا فروشی استعدادش را کشف کردند و به او پیشنهاد مدل شدن دادند اما او تصمیم گرفت تا بازیگری را دنبال کند. او اجراهای زنده ی زیادی داشت اما اولین بازی درخشانش در فیلم لئون(قاتل حرفه ای) در سال 1994 بود. بعد از آن او در چند فیلم دیگر هم مثل Heat(سال 95)، دختران زیبا(سال 96) و حمله ی مریخی ها(سال 96) ظاهر شد.

 در سال 99 بود که با ایفای نقش ملکه آمیدالا درPhantom Menace، اپیزود ابتدایی جنگ های ستاره ای که فروشی بالغ بر 431 میلیون دلار داشت، به شهرت جهانی دست یافت. بعد از آن او در دو کمدی درام برجسته به نام های: هرکجا غیر از اینجا و قلب کجاست در سال های 99 و 2000 و همینطور در فیلم ...............

 


موضوعات مرتبط: چهاردهمین بیوگرافی هنر پیشه سینما بیوگرافی ناتالی پورتمن ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, | 8:42 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

مروري بر اسكار 2010

در مراسم اسكار 2010 فيلم The Hurt Locker يا گنجه رنج در مركز توجه قرار داشت اين فيلم كه ساخته خانم كاترين بيگلو (همسر سابق جيمز كامرون كارگردان نامي) است توانست جايزه بهترين فيلم و بهترين كارگرداني را تصاحب كند و در اين ميان فيلم جنجالي و پرخرج و پرفروش «آواتار‌» كه يك موفقيت تجاري بي نظير را به تازگي تجربه كرده است و در آن دنيايي از فناوري هاي جديد سينمايي به كار رفته نتوانست موفقيت چنداني بدست آورد.

آواتار به كارگرداني «جيمز كامرون» فقط توانست 3 جايزه اسكار آن هم براي بهترين فيلم برداري، بهترين طراحي صحنه و بهترين جلوه هاي ويژه بدست آورد در حالي كه فيلم «گنجه رنج» به كارگرداني كاترين بيگلو موفق شد 6 جايزه ارزشمند اسكار را بدست آورد يعني علاوه جايزه بهترين فيلم و بهترين كارگرداني جوايز بهترين فيلم نامه، تدوين صدا، تدوين و ميكس صدا را نيز دريافت كرد.

جالب است بدانيد خانم بيگلو اولين زني است كه جايزه بهترين كارگرداني اسكار را دريافت مي كند. و اما فيلم «گنجه رنج» درباره يك گروه خنثي سازي بمب در جنگ عراق است اين فيلم .................


موضوعات مرتبط: مروري بر اسكار 2010 ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, | 8:25 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

آشنايي با ويل اسميت

مشخصات فردي

نام کامل: ویلارد کریستوفر اسمیت جونیور

تاریخ تولد: 25 سپتامبر 1968

محل تولد: فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا

شغل: بازیگر و نوازنده

 

 

امضا: « بازیگر بودن کاملا متفاوت است. یک رپر سعی می کند کاملا صادق باشد اما بازیگر بودن به معنای تغییر چهره ی واقعی خود است. شما شخص متفاوتی پیدا می کنید »(نیوزدی، 2 آوریل 1995).

Claim to Fame1: سریال Fresh Prince Bel-air

خانواده

همسر: یادا پینکت اسمیت بازیگر،آشنایی: 1988 ، ازدواج: شب عید سال 1997

تانیا مور،آشنایی در سال 1988 ولی رابطه ی آنها دیری نپایید.

شری زمپینو، ازدواج: 9 می 1992 و طلاق: 1995

پدر: ویلیام سی اسمیت مهندس سرمایش

مادر: کارولین اسمیت کارمند بورد مدرسه

خواهر: پم اسمیت متولد 1964

خواهر: الن اسمیت دوقلوی هری متولد 1971

برادر: هری اسمیت متولد 1971

پسر: پیلارد سی اسمیت 3(اکا تری اسمیت) متولد دسامبر 1992 مادر: شری زمپینو

پسر: یادن کریستوفر سایر اسمیت متولد 8 جولای 1998 مادر: یادا پینکت

دختر: ویلو کامیل رین اسمیت متولد 31 اکتبر 2000، مادر: یادا پینکت

 

بیو گرافی

اسمیت، ستاره ی آمریکایی آفریقایی رپ و بازیگر سینما و تلویزیون و تا حدودی .......................


موضوعات مرتبط: سیزدهمین بیوگرافی هنر پیشه های سینما بیوگرافی ويل اسميت ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, | 8:14 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

بیوگرافی میا واسیکفسکا

 

میا واسیکفسکا ( Mia Wasikowska )بازیگر استرالیایی متولد 14 اکتبر 1989 است. شهرت او به خاطر کار درخشان در سریال تلویزیونی In Treatment بود که بعد از آن وارد فیلم های آمریکایی شد. بعد از چند نقش کوتاه او نقش اصلی فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» تیم برتون(محصول 2010)  و سپس فیلم «خستگی ناپذیر» گاس ون سانت(محصول 2011) و «جین ایر» کری یوجی فوکوناگا(محصول 2011) را به عهده داشت.

 

 

زندگی

میا متولد و بزرگ شده ی کانبراست. مادرش عکاسی لهستانی و پدرش نقاش و کولاژیست استرالیایی بود. او فرزند وسط خانواده است و یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر دارد. پدرو مادرش اغلب او را با گالری هایشان به سراسر اروپا می بردند و در هشت سالگیش یک سال در لهستان اقامت داشتند. در اوقات فراغتش او یک عکاس مشتاق بود.

میا از نه تا پانزده سالگی رقص باله می آموخت و دوسال از این دوره هفته ای 35 ساعت تمرین داشت. اما از 14 سالگی کم کم از باله روی برگرداند وي اعتقاد داشت:« این کار بیش از حد به سمت تکامل جسمانی می رود و انسان را منفی می کند و عزت نفس را کاهش می دهد و آنچه من در فیلم ها دوست دارم همه ی نواقص است  یعنی زندگی و همه ......................


موضوعات مرتبط: دوازدهمین بیوگرافی هنر پیشه سینما بیوگرافی میا واسیکفسکا ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 8:50 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon